עימות בפתח המהדורה: המינוי המסעיר לבית הדין בהאג

מהדורת הבוקר 1 Comment on עימות בפתח המהדורה: המינוי המסעיר לבית הדין בהאג

בפתח 'מהדורת הבוקר' שוחחו המגישים על מינוי של נשיא העליון לשעבר אהרן ברק לנציג המדינה בבית הדין הבינלאומי בהאג. בצלאל קאהן הצדיק ואמר: "נתניהו מתעלה מעל השנה האחרונה ומוכיח שההשמצות נגדו שהוא דואג רק לעצמו – האשמת שווא". לעומתו, דוד חכם תקף וטען: "צריך להבין את הכעס של אנשי הימין. זו לא פעם ראשונה שנתניהו פועל נגד הבייס שלו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגישי 'מהדורת הבוקר' נגררו לעימות סוער על הדיווח שהסעיר את המדינה, נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק, ימונה לשופט מטעם ישראל בעתרה שהוגשה לבית הדין הבינלאומי בהאג נגד המלחמה בעזה: בצלאל קאהן: "כל מי שתוקף את נתניהו מימין על מינוי אהרן ברק לשופט מטעם ישראל בבין הדין בהאג – לא ניהל מדינה בחייו. גם לא עירייה או כל מוסד אחר. הם יודעים מה ההחלטות שצריך לקבל בכלל? הם כל הזמן מחניפים לנתניהו ואפילו נקראים ביביסטים. פתאום נתניהו הוא שמאלן? לא מבין מה הוא עושה? זה מביך מאוד. נתניהו מתעלה מעל השנה האחרונה ומוכיח שההשמצות נגדו שהוא דואג רק לעצמו – האשמת שווא".

דוד חכם: "מה לא אמרנו על אהרן ברק בשנה האחרונה? הרי הוא עומד מאחורי כל מה שיצאנו נגדו בתקופה האחרונה. נתניהו שלח את אנשיו לתקוף את ברק והנה כל הפוליטיקאים מהימין יצאו קטנים. אין חולק שהוא דמות מבין ובקיא, דמות נערצת בעולם המשפט הבינלאומי – אבל צריך להבין את הכעס של אנשי הימין. זו לא פעם ראשונה שנתניהו פועל נגד הבייס שלו".

קאהן: "רק גאון פוליטי כמו נתניהו יכל לגרום לאהרן ברק לסנגר בעולם על ממשלת הימין". חכם: "במה הממשלה הזו ימין בכלל?"

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות